Onsdag

Hej alla fina läsare!
Förlåt för urkass uppdatering idag. Har varit i stan från elva till fem med min kusin, sedan var jag med Lina.
Nu har jag precis kommit hem från stallet. Det går så fort nu när man varken behöver mocka eller göra maten/vatten (han går ute dygnet runt).
Iallfall kom till stallet vid ungefär halv 9, andledning till jag var där så sent är därför det går inte att rida på dagen, det är alldeles för varmt! Men det var perfekt väder nu när jag red, aja nog om det :p
 Idag red jag honom i lång och låg form då jag inte ridit honom ordentligt på ca. 1och en halv vecka. Gud va bra det gick!!! I högervarv kändes det som jag redan ridit igenom honom, jag skojjar inte! Han var lite stelare vänster, men jobbade igenom det och han släppte snabbt. Jobbade med halt/halvhalt, ökat/minskat sedan mycket trav-galopp, galopp,trav. Han var helt underbar att rida! ville inte sluta rida.
Så nu taggar jag ordentligt till hoppmeetinget på fredag-söndag då han var helt underbar och verkligen framåt!
Dagens outfit påBloggen!
Dagens outfit
Träns: Hööks, med utbytt nosgrimma
Sadel: ?
Sadelgjord: Strömsholm
Schabrak: Hööks
Benskydd: Hööks
Boots: Hööks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0